Sunday 27 January 2013

Borderline Personality Disorder

Se selittaa ja tyhjentaa niin paljon, tuntuu etta olisin viimeinkin loytanyt 100% oman koloni kun lukee muiden "potilaiden" tuntemuksia ja arkieloa, mutta silti se on raskas uutinen - epavakaa persoonallisuushairio.

Toisaalta on ihanaa ymmartaa, etta mun kaytos ei johdu siita etta olisin paha, vastuuton tai lapsellinen. Se johtuu mielenterveysongelmasta.  Ma tarvitsen siihen apua, mutta tukiryhma on koulupaivana ja koulu menee kaiken edelle. Yksityiseen terppaan ei ole varaa, ja laakarit haluaa korjata sita laakkeilla. Ei sita voi korjata, pitaa vaan oppia elamaan.

No, tahan asti olen satkinyt elamassa eteenpain, enkohan ma tamankin pompun yli rapikoi, tata on kuitenkin jatkunut niin kauan. Ma olen nyt jo monta vuotta pelannyt irrationaalisesti joka paiva ja mielestani mun tunnetason ylireagointi alkoi jo peruskoulussa.

Kello on varttia vaille viisi aamulla ja olo on suoraan sanottuna pain vittua koska sulattelen tota diagnoosia. Sain sen tuossa 2 kk sitten, mutta oon tahan asti sulkenut koko asian mielestani.



Onneks on koirat ja M ja koti ja tyo ja koulu ja perhe ja ystavat ja kohta Suomi Finland ja MUMMI <3

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ep%C3%A4vakaa_persoonallisuus

1 comment: